« Home | AKMAKİNA - METAL ENJEKSİYON DÖKÜM MAKİNALARI » | O HEP ATAKTA, AKIŞ DEVAM EDİYOR...:)) » | Yeni yilinizi kutlariz. » | DIS TICARET HAKKINDA BILMEK ISTEDIGINIZ HERSEY » | 1 GUNDE WEB SITESI HAZIRLAMAYI OGRENIN » | Aşkınızı sevgilinize cam fanusda fısıldayın » | Netron'da yabancı dili yaşayarak öğrenin! » | Turkiye'nin en begenilen otomobil sitesi » | ŞİMDİ TAM ZAMANI!!! » | DEVLET TEŞVİKLERİ (DTM - KOSGEB) / Kazandırıyoruz ! »

Kursarakursbul.com Türkiye'nin Kurs ve Eðitim arama Portalý

---------- Forwarded message ----------
From: Kursarakursbul <kursarakursbul@pimailer.net>
Date: Dec 17, 2006 3:32 PM
Subject: Kursarakursbul.com Türkiye'nin Kurs ve Eðitim arama Portalý


Kursarakursbul.com, kurs ve eğitim firmalarını katılımcıları ile
buluşturan Türkiye'nin en gelişmiş kurs ve eğitim arama portalıdır.

Kurs ve eğitim firmalarının ilanlarını yayımlayabilmesi ve bu güncel
ilanların otomatik e-postalar ile üyelere ulaştırılması ana fikri ile
oluşturulan Kursarakursbul.com , hem kullanıcılar hem de firmalar için
bir çok yeni ve yaratıcı çözümler sunuyor.
Arama motoru yardımı ile istediğiniz kur ve eğitim programlarına ve
kurs firmalarına hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Yayımlanan ilanları karşılaştırabilir size uygun programı seçebilirsiniz.
Eğitim sektöründeki iş ilanlarına ulaşabilirsiniz.
Otomatik habercimiz yardımı ile yeni kurs ilanlarından haberdar olabilirsiniz.
Firmalar ve eğitimleri hakkında yorum ekleyebilir, yazı tahtası
aracılığı ile site üzerinden ihtiyaçlarınız paylaşabilirsiniz.
Favori firmalarınızı belirleyip, bu firmaların eğitimlerini daha kolay
takip edebilirsiniz.
Eğitim ve iş ilanlarına site üzerinden online başvuru yapabilirsiniz.
Başvurularınızı size özel yönetici panelinizden takip edebilirsiniz.
Firmaların site üyelerine sağladığı özel kampanya ve indirimlerden
yararlanabilirsiniz.

Kursarakursbul.com'u ziyaret edin, tüm bu imkanlardan yararlanma
şansını yakalayın. Sitemize ÜCRETSİZ üye olarak ayrıcalıklardan
faydalanın.

Saygılarımızla,

www.kursarakursbul.com
E-bülten üyeliğinizi iptal etmek istiyorsanız aşağıdaki linke tıklayınız
E-bülten üyeliğimi iptal etmek istiyorum
click here to unsubscribe from this mail group
Bu e-mail size piMailer programı kullanılarak gönderilmiştir. piMailer
by performans

Archives