« Home | bu fuari kacirmayin » | FATURA ÖDEME MERKEZİ veONLINE TELEKOM HIZMETLERİND... » | TOPLU EMAIL Bankasi » | it's me Nona » | All love enhancers on one portal! » | it's me Sheldon » | Fwd: All love enhancers on one portal! » | Microsoft Office 2007 $79 N0W @ Sharon's Softshop » | At the start of the film, Mermin presents a brisk ... » | Separate yourself from other men »

TURKIYE FIRMA REHBERI CD si

---------- Forwarded message ----------
From: BEST TANITIM <tanitim.best@gmail.com>
Date: Nov 7, 2006 3:32 AM
Subject: TURKIYE FIRMA REHBERI CD si
To:

SAYIN Yetkili,

Turkiye'deki tum firmalara ulasmak mi istiyorsunuz??? Satislarinizi
arttirmak sizin elinizde !!!


Turkiye'deki 300.000 Sirketin Adres,Telefon,Faks,Tanitim Bilgileri ve
E-mailleri tek CD'de....


iller : istanbul - Ankara - izmir ve diger iller

Sektorler :

- Tekstil- Konfeksiyon -Makine -Saglik -Dokum -Kimya - Otomotiv -
Makine Imalatcilari - Kirtasiye - Emlak -Insaat -Toptancilar -
Ambalaj -Metal ve Metal Isleri -Bilgisayar -Iplik Imalatcilari
-Gida -Perakende -Internet -Turizm -Magaza ve Marketler -Eglence
–Nakliye –Alisveris merkezleri ve daha bir cok sektцr grubunu
icermektedir.


300.000 Firmanin :

il
Semt/ilce
Sektoru
Firma Adi
Adresi
Telefonu
Faxi
Email Adresi
Web Site Adresi
Firma Tanitimi


Fiyati: 250 YTL Degil


Sadece : 59 YTL

Hepsi 1 cd'de !!!

Ayrica Turk internet kullanicilari e-mail listesi :

- Toplam 4 Milyon Ticari ve Kisisel e-mail adresi
- 5 toplu mail gonderme programi hediyemizdir !!!


Fiyati: 350 YTL Degil


Sadece : 49 YTL

VE KAMPANYAMIZ SURESINCE


Her iki paket sadece : 69 YTL

Odeme Opsiyonlari :


1. Banka havalesi ile pesin (Odeme sonrasi siparisiniz kargoyla
adresinize gonderilecektir)

2. Turkiye'nin her tarafina adrese teslimde odeme opsiyonu (Bu
opsiyonu kullanmak istiyorsaniz bize isim, adres, telefon
bilgilerinizi gecmeniz yeterlidir. Odeme siparisi getiren gorevliye
yapilacaktir.)

iletisim icin :

BEST TANITIM Hizmetleri


Arzu Ozturk

best.tanitim@gmail.com

Tanitim reklamlarimizi almak istemiyorsaniz best.tanitim@gmail.com
email adresine bos bir email atmaniz yeterli olacaktir.

Archives