« Home | =?UTF-8?Q?RUSYA, UKRAYNA_VE_=C3=87=C4=B0N_HALK_CU?... » | Hata Raporu hk » | Tasha Alert ! » | Major Alert! » | Son Teklifimiz » | M&Y AJANS ORGANİZASYON PROMOSYON REKLÂM HİZMETLERİ » | millions computer users » | Skinner » | SİZİN İÇİN PRATICK ÇÖZÜMLER » | DEV ALMANCA EGITIM PROGRAMI »

Eğitim planınızı hangi metodolojiye göre yapıyorsunuz

---------- Forwarded message ----------
From: bulten@lojitekegitim.com <lojitekk@gmail.com>
Date: Dec 21, 2006 10:23 PM
Subject: Eğitim planınızı hangi metodolojiye göre yapıyorsunuz
To: "lojitek.com" <lojitekk@gmail.com>


Türkiye'de ilk ve tek Tedarik Zinciri odaklı eğitim
firması olan Lojitek Eğitim, Türkiye'de daha önce
yapılmayanları yapmayı eğitim hizmet çıtasını yükseltmede öncü
olmayı hedeflemektedir. Bu amaçla dünyanın sayılı eğitim
firmalarının takip ettiği metodolojileri ve standartları
müşterilerine sunmaktadır. Eğitim firmasının sadece eğitim seansını
düzenleyerek eğitici ile müşteri arasında bir aracı
görevi üstlenmesi devri Lojitek Eğitim'in getirdiği yeni
soluk ile kapanmıştır. Lojitek Eğitim müşterilerinin
eğitim belirleme ve değerlendirme süreçlerine direkt
etkide bulunacak metodolojileri ile en verimli, işi için
gerekli bilgilerle donatılmış insan kaynaklarını
oluşturmayı görev edinmiştir.

www.lojitek.com'da sunulan testlerle
gerek kurumsal, gerekse bireysel katılımcılar online
seviye tespit sınavları ile eğitim ihtiyaçlarını
belirlemeye yardımcı sonuçlar elde edebilir, eğitimin etkinliğini
daha somut bir şekilde değerlendirebilir. Online
Seviye Belirleme Sınavları www.lojitek.com'da
Eğitim ihtiyaç analiz projeleri, genel
katılıma açık ve kurumsal eğitimler için lütfen
www.lojitek.com veya 0212 254 59 14'den bilgi alınız.


BAZI REFERANSLARIMIZ

EĞİTİMDE FİRMAYA HAS ÖZEL ÇÖZÜMLER
ABB Elektrik
Autoliv Cankor
Balnak Lojistik
Bayer
Borçelik
Borusan Lojistik
Cargill Gıda
Coca-Cola
Collezione
Danfoss Otomasyon
Eczacıbaşı İlaç
Efes Pazarlama
Erikli Su
Eti Pazarlama
Etik Lojistik
Frito-Lay
Gefco Lojistik
Horoz Lojistik
Hyundai Assan
IKEA
İhlas Ev Aletleri
İnoksan
İzgi Lojistik
JTI Tütün Ürünleri
Kaleseramik Çanakkale
Karadeniz Sürat Nakliyat
Kent Gıda
Koçtaş Yapı Marketleri
Kraft Gıda
Lilly İlaç
Mars Lojistik
Marshall Boya
Mercedes Benz Türk
MNG Havayolları
Novartis
Petrol Ofisi
Polisan Boya
Roche
Sanofi - Aventis
Sertrans
Shell
Sütaş
Şişecam
Tofaş
Total Oil
Toyota Otomotiv
Tübitak-MAM
Türk Henkel
Türk Pirelli
Ulusoy
Umur Basım
UPS
UTI Taşımacılık
Üçge
Vestel

LOJİTEK EĞİTİM KATEGORİLERİ
Ana Kategori Alt Kategori
Eğitimler
Lojistik /
Tedarik Zinciri Dağıtım
Yönetimi Ürün Dağıtım Sistemleri ve
Yönetimi
Depo ve Dağıtım Merkezi
Yönetimi Depolama Sistemleri ve Depo &
Temel Envanter Yönetimi
Envanter
Yönetimi İleri Envanter Yönetimi
Modelleri
Envanter Yönetimi
Lojistik
Yönetimi Lojistik Bilişim
Sistemleri
Lojistik Süreçler
ve Yönetimi
Lojistikte Dış
Kaynak Kullanımı (Outsourcing)
Lojistik
Performans ve Kalite Yönetimi
Taşımacılık ve
Nakliye Intermodal Taşımacılık (Kara,
Deniz, Hava) ve Doğru Taşıma Modunun Seçilmesinde
AHP
Nakliyede
İstatistik
Lojistik Nakliye
Planlaması ve Yönetimi
Taşımacılık
Mevzuatı ve Sözleşmeler
Tehlikeli Madde
Taşıma ve Depolama
Nakliyede
Sorumluluk
Kara Nakliyesinde
Güzergah ve Maliyet Optimizasyonu
Sürücü Eğitimleri
Taşımacılık Mevzuatına Göre Doğru Araç Kullanımı
Araç Bilgisi İle
Ekonomik Araç Kullanımı
Güvenli Araç
Sürüş, Yükleme ve Boşaltma Teknikleri
Sürücüler İçin
Davranış Kuralları
İlkyardım ve
Yangın Söndürme
Tedarik Yönetimi
Satınalırken Kazanın > Satınalma ve Pazarlık
Yönetimi
Tedarik Zinciri
Üzerinde Tedarikçi İlişkileri ve Tedarik Yönetimi
Tedarik Zinciri
Yönetimi SCOR- Tedarik Zinciri Operasyon
Referans Modeli
Tedarik Zinciri
Optimizasyonu ve Yönetimi (Workshop Uygulamalı)
Tedarik Zinciri
Süreçleri ve Yönetimi
Tedarik Zinciri
Strateji ve Politikaları
Tedarik Zinciri
Performans ve Kalite Yönetimi
Tedarik
Zincirinde Risk ve Güvenlik Yönetimi
Dış Ticaret İhracat
Süreç Bazlı İhracat Mevzuatları, İşlemleri ve
Uygulamaları
İhracatı
Arttırmaya Yönelik Devlet Yardımları ve Teşvikleri
İthalat Süreç
Bazlı İthalat Mevzuatları, İşlemleri ve
Uygulamaları
Gümrük Gümrük ve
Antrepo Mevzuatı
Gümrük ve Dış
Ticaret Hukuku Çerçevesinde Lojistik Uygulamalar
Pazarlama/Satış Pazarlama
Modern Pazarlama ve Etkin Satış Yönetimi
Uluslararası
Pazarlama ve E-Ticaret
Üretim Yönetimi Üretim Yönetimi
Kurumsal Kaynakların Planlanması - ERP
Toplam Verimli
Bakım
Uygulamalı Temel
Üretim Yönetimi ve Trendler
Yalın Üretim ve
Kaizen
Uygulamalı Üretim
Planlama ve Yönetimi
Maliyetleri
Azaltma ve Verimliliği Arttırma
Benchmarking -
Kıyaslama
Malzeme Yönetimi
Malzeme Çekme
Sistemleri
Tam Zamanında
Üretim


Eğitim ihtiyaç analiz projeleri, genel katılıma açık ve kurumsal
eğitimler için lütfen www.lojitek.com

veya 0212 254 59 14'den
bilgi alınız.

Archives