« Home | Eğitim planınızı hangi metodolojiye göre yapıyorsunuz » | =?UTF-8?Q?RUSYA, UKRAYNA_VE_=C3=87=C4=B0N_HALK_CU?... » | Hata Raporu hk » | Tasha Alert ! » | Major Alert! » | Son Teklifimiz » | M&Y AJANS ORGANİZASYON PROMOSYON REKLÂM HİZMETLERİ » | millions computer users » | Skinner » | SİZİN İÇİN PRATICK ÇÖZÜMLER »

E-TICARET YAPARAK PARA KAZANMA ZAMANI

---------- Forwarded message ----------
From: megabilis@gmail.com <megabilis@gmail.com>
Date: Fri, 22 Dec 2006 00:10:12 -0-200
Subject: E-TICARET YAPARAK PARA KAZANMA ZAMANI
To: mail@gmail.com
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Eticaret Egitim CD


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

MEGA Bilisim tarafindan Aralik 2006 tarihinde piyasaya cikan
Eticaret Egitim CDsi Eticarete baslamak icin dogru kaynaktir.


Egitim CD sinin icerisinde :


Yuzlerce Makale, Kitap ve Egitim notu
CEcA Egitim dokumanlari ve Hazir Pazar Arastirmasi sonuclari
Eticaret ile ilgili kapsamli Kitap ve Makaleler
Bankalarla ilgili Bilgiler ve Sunumlar
Eticaret Hukuki Bilgiler ve Vergiler
Sirket Kurmadan Eticaret Yapma Yollari
E-Pazarlama ve E-Satis Teknikleri
Uzmanindan Eticaret ipuclari
Sirket Kurmak isteyenler icin cesitli Bilgiler
Hazir Eticaret Yazilimlari 15 farkli Eticaret yaziliminin ucretsiz
acik kod son surumleri bulunmaktadir.

AYRICA KULLANMAYA HAZIR ETICARET YAZILIMLARI BU CD'DE:

ABLECOMMERCE
AKTIVATE
ASP.NET
BUGMALL
CATLEKART
COSMICS
CPCOMMERCE
CYBERSHOP
DOTNETCART
FISHY
FREZNOSHOP
JSPSHOP
MARKETPLUS
MIM PRO
ORDERSYSTEM
OSCOMMERCE
PHORSALEX
QUICKCART
SHOPP
TALLYMAN
XAOCOMMERCE
XSE.NET
XTCOMMERCE
ZENCART
Dreamweaver Extensions
ShoppingCartSoftware
Website Complete E-Commerce


Eticaret Egitim CD Urun Fiyati : 55 YTL

Urun No : 348

Siparis proseduru :

bilisim.mega@gmail.com email adresine isteginizi,isim,adres telefon
ve email bilgilerinizle birlikte gecmeniz halinde sizinle kontaga
gecilerek urun adresinize teslim edilecektir.

Iyi calismalar dileriz.

Didem Beyazit / MEGA Bilisim Hizmetleri Ltd. Sti.

Archives